Förkylningsträsket..

Tycker att det är dags att kasta in ett inlägg nu när jag knappt kan prata på grund av en oerhört dum förkylning. Inatt somnade jag någon gång efter 4.00 eftersom jag hostade så mycket att jag glömde att andas. Dessutom har jag träningsverk i hela kroppen eftersom jag var dum att spela brännboll och kubb ute i lördags så dessutom kan jag alltså inte ens hosta utan att få ont i magen.

Så när jag vaknade imorse så insåg jag att det var bäst att stanna hemma eftersom jag inte skulle klara av en hel dag på skolan. Detta kändes dock inte roligt alls då jag skulle ha en "bokredovisning" i svenska som jag bara ville göra bort, men det gick ju inte. När jag försökte somna om i morse så dröjde det ytterligare en timme innan jag kunde somna eftersom jag fortsatte med mina hostattacker, så jag gick ner och tog hostmedicin och gick upp och la mig igen och lyckades somna ett tag senare.

Jag lyckades dock sova till efter 14.00 någon gång nu, så sömn har jag i alla fall fått, men fortfarande värker halsen och kroppen och jag tror till och med att jag har fått en muskelinflammation. Så med andra ord är det väldigt synd om mig idag.

Bjuder i alla fall på en bild av mig och Melker för att piffa

upp detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback