Betygen satta

Idag har jag faktiskt varit på skolan, även fast jag bara hade en lektion vilket ledde till att jag fick göra ingenting i flera timmar medans jag väntade på bussen som gick först 14.00, men jag klagar inte.

Det händer inte så mycket på dagarna nu. Jag försöker komma igång med min kreativitet igen och igår gjorde jag faktiskt någonting väldigt kreativt som jag ska ge till Anton. Eftersom han inte har fått den än så får ni inte heller veta vad det är än, men det var någonting väldigt roligt i alla fall!

Nu är jag trött. Steg ju faktiskt upp 7.00 imorse så funderar på att ta en liten powernap. Vi får se. Någonting annat än att sitta här och hänga ska jag i alla fall göra nu, så ha det bra tills vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback