Oj så härligt!

Oj vad jag är slut.
Hur mycket jag än sover så blir jag inte pigg så sportlovet kommer i perfekt timing nästa vecka, för utan det vet jag inte om jag hade orkat, hur mycket jag än sover så är jag ändå trött av någon anledning.

I tisdags hade jag och Anton ettårsdag. Vi tog det mest bara lugnt och for till Leo och käkade middag där bestående av tomatsoppa, vilket var helt underbart gott.

Annars har det inte hänt så mycket, imorgon far mor och far min till Gran Canaria så får huset för mig själv i en vecka, så det blir nog underbart bra.

Igår for jag även till sportringen med mamma och pappa eftersom dom har lovat mig ett par täckbyxor och efter att ha letat i hela stan var det bara sportringen kvar och där hittade vi ett par täckbyxor som dög. Där hittade jag även en jacka av märket dickinsons som jag blev helt förälskad i. Orginalpriset låg på 1795 :- men priset var sänkt till 999 :- så jag fick låna pengar av mamma och pappa och köpa den.

Så nästa vinter kommer jag i alla fall inte gå frysandes!

Nu ska jag fortsätta att skriva. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback