Newline underställ

Har just varit och hämtar ma och pa på kallax och när jag kom hem hade mitt newline underställ kommit! Det ser ut ungefär så här:

Dock blev jag lite orolig eftersom den såg ut som någonting bara ett barn skulle få på sig men det visade sig att understället var väldigt täjningsbart och när jag provade den var storleken hur bra som helst. Understället var jätteskönt och det kändes knappt att han hade det på sig. Hoppas ni desstutom förstår att det inte är jag på bilden.

 

Annars har det inte hänt så mycket. Ikväll ska jag på afterwork på nodo med tjejdelen av syskonskalan + några till så det blir nog mysigt. Det serveras nämligen Libaneisk meny. Gött gött!

 

Nej men nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar! Vi ses när vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback