Lite bilder och annat gött

Hej bloggen!
Uppdateringen är väl fortfarande lite sisådär men nu har jag i alla fall lite bilder att bjuda på.
I helgen var vi på Antons föräldrars stuga och där är det väldigt mysigt.
När vi for hem därifrån så hamnade vi dock mitt inne i en renflock vilket var en ganska så häftig upplevelse eftersom dom verkligen inte är skygga och var rätt så supernära. Dock så var Anton lite smårädd men det får jag egentligen inte säga ;) hehe.

Annars så har det inte hänt så mycket, var och sökte jobb igår på stan, eller jag delade ut cv:n till typ nästan alla affärer så vi får se om någon är intresserad.

Och så är jag ju nästan klart med min diktbok nu också, vilket jag håller på för fullt med nu under sportlovet, känns riktigt kul!

Hamnade riktigt nära ett vinkraftverk också, otroligt mäktiga!

Folk i stugan!

Anton kör skojter!

fin-fint väder!

Renar!

BästAnton gjorde frukost!


American pancakes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback