En helt vanlig dag

Idag är jag trött. Väldigt trött, så jag orkar inte skriva, orkar inte göra någonting, är bara alldeles för trött. Kanske beror det på att man ställde om klockan igår och att jag är ovan den nya dygnsrytmen, men hur som helst är jag i alla fall trött.

I fredags var jag och Anton med Marina och gjorde Pizza med mozarella och pepperoni, det blev helt klart great! När vi hade käkat klart for vi på nå fester och kollade läget men kring 23.00 blev vi less på partylivet så jag skjutsade hem Marina, for och hämtade upp Anton som jag hade lämnat kvar på första festen vi var på och for och skjutsade pa till furugården. Sen for vi hem till Anton och sov en stund innan det var dags att hämta ma och pa igen.

På lördag gjorde vi så gott som ingenting. Vi for förbi Leo en snabbis, sen for vi hem till Svensbyn och såg några filmer. Och jag hade inte velat göra någonting annat eftersom jag var lite sympatibakis, så det var helt underbart!

Nu har jag svenska, eller filosofi.. Det är inte så noga faktiskt. Och nu ska jag fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback