Aktivt

Igår var jag och Marina och simmade. Det var otroligt skönt även fast det blev lite mycket folk i slutet. När vi hade simmat klart satte vi oss i bastun och bara njöt av livet! Otroligt härligt var det.

Idag gör jag inte mycket annars.
Har litterär gestaltning nu och har ingen aning om vad jag ska skriva om, men det kommer jag väl på så småningom hoppas jag.

När jag slutar ska jag hem till Svensbyn ett tag eftersom Anton ska på teorilektion (hehe, skadeglad) och så måste jag hämta nå saker i Svensbyn dessutom.

Klippte mig ju igår också kom jag på. Det blev bra, fast luggen går inte att ha utsläppt om man inte plattar den så kör med uppsatt lugg idag lat som jag är.
Eftersom jag inte hade klippt mig sen i Augusti så var hon tvungen att ta bort ungefär en dm av håret, men nu har jag mer volym i det och så går det bättre att kamma ut också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback