Vilken helg!

Idag är jag helt slut efter två dagars partajande!
Det började på fredagen med rockfest då jag bara valde någonting så enkelt som en av Antons AC/DC t-shirts och en tajt kjol till det. Kvällen blev rätt så lugn och jag fick inte i mig så många alkoholhaltiga drinkar.

På lördagen så hade vi USA-tema på festen, och jag hade ingen aning vad jag skulle vara tills Anton gav det helt underbara förslaget att jag ju kunde vara en amerikansk fotbollspelare. Så jag lånade helt enkelt Antons utrustning och blev utroligt snygg!

Så tack för dom här två kvällarna SP3B. Nu är det bara 5 dagar kvar till studenten!

Någonting som också hände under fredagen var att min syster Sandras katt fick tre små kattungar. Eftersom Sandra träffade en allergisk kille så fick katten stanna här, och som jag inte kan slita mig från dom gulliga små råttorna!

Så här snygg var jag!

Namn och allt!

En av de tre kattungarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback