Varje dag är en ny dag

Idag vaknade jag tidigare än vad jag har vaknat på hela veckan, dock så behöver det inte betyda att jag vaknade tidigt eftersom jag ändå vaknade 12.30, men med tanke på att jag vaknat kring 14.00-14.30 så är jag stolt över mig själv. Dock så skyller jag på förskylningen som har drabbat mig och som gör att jag måste vila ut, hehe.

Dock så börjar det ju bli dags för mig att vända om dygnet eftersom jag ska jobba på fredag och på lördag med att sälja korv. Gött.

Nu sitter jag i alla fall och äter rester från gårdagens middag som Magnus lagade! Det blev en underbart god pasta som blev riktigt pupulär hos mig och Anton, så det måste han göra om!

Strax ska jag cykla in till stan för att byta några glas som jag köpte i måndags. Jag skulle köpa vitvinsglas och råkade köpa champagneglas. Ja, jag är världens klantigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback