Seg människa

Bloggandet har kommit i andra hand på senaste tiden.
Först hade jag bara inte tid eftersom jag pendlade fram och tillbaka till stan hela tiden under studentveckan.
Sen blev jag sjuk och orkade inte riktigt, dessutom kände jag att jag inte har haft någonting vettigt att skriva om, även fast jag egentligen har haft tusen vettiga saker att skriva om.

Studentveckan kunde nog inte ha blivit bättre. Hade trevligt alla dagar och har nu fått massor av fina minnen att bevara. Så tack för det min fina föredetta klass SP3B!

Sen blev jag som sagt sjuk. Och det försöker jag bota nu med världen bästa kur: Nudlar och mjölk! Nudlar är en av de få sakerna som jag absolut vill ha mjölk till, annars dricker jag vatten till det mesta, men just nudlar och mjölk passar så himla bra ihop!

Ikväll ska Magnus bjuda mig och Anton på middag, och det ser jag fram emot!.
Och annars ska jag väl bara begrava mig i ännu en bra bok.


Den enda bilden som jag vill bjuda på idag, jag och Anton på studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback