Öronsmärta

Jag tänkte att jag skulle passa på att slänga in ett inlägg så här precis innan jag ska gå och lägga mig eftersom jag inte har så mycket tid över till bloggandet annars.

Idag gör jag någonting som jag hatar som jag ofta kommer få göra den här sommaren; jag sover ensam. Det är det värsta jag vet eftersom jag känner mig så oerhört otrygg när inte Anton liggar vid min sida. Jag vet att det bara är en vanesak men när man väl vant sig är det näst intill omöjligt att vänja tillbaka sig. Anledningen till varför vi mest troligt inte kommer sova med varandra så mycket beror på att Anton jobbar, och han tar sig inte från Svensbyn till Öjebyn, och så jobbar ju jag, och man kan ju säga att min arbetsdag börjar i Svensbyn, så därför blir det helt enkelt enklast att vi sover på olika håll.

Förkylningen är väl fortfarande sådär. Eller nu är det till och med så att jag börjar känna mig lite frisk, förutom att jag har haft jätteont i mitt vänstra öra idag och igår. Imorse tog jag dock en ipren vilket gjorde att det mesta av smärtan gick bort, men jag är hela tiden orolig att den ska komma tillbaka.

Jag har dock kämpat mot sjukdomen och varit barnvakt åt Elin och Gustav idag och igår vilket har gått väldigt bra. Idag var vi bland annat och hälsade på kattungarna här i Svensbyn.

Imorgon har jag även jobb att se fram emot, om jag inte mår sämre och om det inte regnar det vill säga, vill inte riskera att bli sjukare igen.

Kommentarer
(fj)Anton säger:

Jag läser viss din blogg (stolt)

2011-06-22 | 22:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback