Ingen bra början på sommarlovet..

Medans alla andra njuter i sommaren så har jag inte hunnit med så mycket mer än att vara sjuk än. Dock så tröstar jag mig med att vädret för tillfället inte är så himla bra.

Även fast jag är sjuk så tvingade jag ut min sargade kropp på en promenad med min mor. Trots att hostningarna bara blev värre så var det värt det.

Igår for jag en sväng till Jennifer där vi åkte i deras sorb,vilket är en stor boll som man spänner fast sig i och sen blir puttad ner för en backe. Det var spännande, även fast jag trodde att jag skulle dö där ett tag. Tyvärr så följde kameran inte heller med, vilket jag ångrar idag.

Här har ni i alla fall en av Thereses bilder från studenten bara för att det blir

så mycket finare med en bild!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback