Why do you talking when we're dance so good

Idag är en dag då allt är lite sådär, då ingenting liksom blir som jag vill. Så jag är lite trött och sliten idag också. Men har i alla fall fått lite saker gjort, bland annat så har jag hunnit in till stan en sväng och hunnit med att baka en rabarberpaj här hemma. Dock så tror jag att jag har hört med hela världen om dom vill komma förbi och fika, men ingen har tid verkar det som.

Hur som helst så har jag i alla fall tagit fingrarna ur röven och äntligen fört över midsommarbilderna från kameran, så tänkte även bjuda på lite bilder.

Ska även rekommendera en grym låt till er: Wakie! Wakie! - Dance so good. En blivande favorit!

Folk på stugan!

Gjorde mig till och med en midsommarkrans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback