Inte så mycket mer

Jag tänkte att jag skulle passa på att slänga in ett till inlägg eftersom jag inte har så mycket annat för mig för tillfället. Det är nämligen så att jag sitter i verkstan hon Antons pappa medans dom håller på att skruva lite i bilen. Dock så har jag inte varit här hela tiden utan jag har faktiskt varit hos Jesper och Sandra där vi klickade hem lite klänningar från hm.se.

Efter jag hade varit där följde jag med Jennie och handlade, och efter att hon hade handlat bestämde vi oss för att gå och sola solarium vilket vi då gjorde med ett inte så mycket brunare resultat.

När vi solat färdigt så skjutsade Jennie hit mig och här sitter jag nu och väntar på att dom här ska bli klara så att vi kan bege oss hemåt mot Svensbyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback