Dop.

Uppdateringen har fått lega på lä igen men nu är jag tillbaka! I helgen har det hänt många spännande saker, bland annat så blev det några glas vin i lördags där kvällen avslutades på havsbadet. Dock så fick det inte bli allt för sent eftersom Melkers dop var på söndag och det var väldigt mysigt även fast jag var lite trött, men jag var verkligen glad att jag aldrig blir mer bakis än trött!

Idag händer det nog inte så mycket. Magnus skulle kanske komma förbi en stund, och annars är det städning som gäller eftersom mina föräldrar kommer hem idag eller imorgon. Och så väntar jag även frenetiskt på några klänningar som  borde ha kommit förra veckan men som inte gjorde det.

Melker stannade upp i gråten för att bli fotad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback