Idag mår jag bättre

Idag är jag betydligt piggare, inte pigg, men piggare vilket känns skönt eftersom det är fredag. Dock så blir det mest troligt en lugn fredagskväll, vilket är skönt. Tror nästan jag hade feber igår eftersom jag var så pass tärd som jag faktiskt var. Men nu mår jag bra, förutom att jag är lite trött då.

Efter skolan blir det kanske att fara på stan med Marina, vilket blir trevligt även fast det är lite snävt med ekonomin för tillfället, så blir nog inte nå shopping.

Förresten höll min syster på att dö igår. Hon krockade med en lastbil men det gick bra och hon skadade sig inte eller någånting tack och lov. Det var dock på samma väg som två dödsolyckor skett på förra året så jag är glad att det gick så bra som det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback