Ett inlägg!

Hej bloggen! Kommer ni ihåg mig?

Jag vet att jag typ måste vara sämst i världen på att uppdatera men har som inte haft tid känns det som, även fast jag ärligt talat har haft all tid i världen.

I mitt liv händer det i alla fall inte så mycket just nu. Igår var vi och bowlade med lite folks, sen for jag på fest där jag fick i mig någon drink, och när jag säger någon menar jag någon, vilket var otroligt skönt imorse då jag vaknade fri från huvudvärk och illamående! Tror jag kanske börjar bli vuxen?

Så mycket mer har det nog inte hänt.. Imorgon blir det kanske att sitta på krokodil och lyssna på historier samtidigt som man dricker någon kopp te, vilket i så fall är nytt för mig; Inte teet alltså utan att sitta på krokodil, men vi har varit sugna att sitta där länge så imorgon kanske vi slår till. Plus att jag får gå in gratis på det som är imorgon när jag går samhälls. Någonting måste man få ut i alla fall!

Nu måste jag lägga händerna på ett reportage som ska vara klart ikväll och som tyvärr är långt ifrån klart.. Men ni kan få lite bilder från senaste tiden i alla fall.

Ett halsband som jag gjorde för några veckor sen, urkass bild.

En nyårsbild vid middagsbordet med käk och välkomsdrinkar!

Jag posar med min kamera i en ny tröja i alldeles för rufsigt hår, men

kolla in vad långt det har blivit! Håret alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback