Det här är ett "tyck synd om mig" -inlägg

Oj vilken jobbig natt det har varit, min rygg håller på att ta död på mig! Igår kväll mådde jag inge vidare, hade feber och ont som jag vet inte vad, men jag tog en treo och lyckades somna kring 22.00, vilket var väldigt skönt om det nu inte hade varit så att jag vaknade 1.00 igen och inte kunde somna om förens 4.00 eftersom jag hade så ont, så jag tog en till treo men det gick ändå inte över.

Så nu har jag sovit oroligt och dåligt hela morgonen men strax blir det i alla fall att fara till stan med min äldsta syster Jennie, det är sista gången jag får träffa henne på några månader eftersom hon ska tillbaka till Göteborg idag igen, så det är bara att härda för min del, har ju ändå inget annat för mig så.

Idag ska jag även försöka ringa till vårdcentralen och höra om dom har något tips vad jag ska göra eller om jag i alla fall får komma till en sjukgymnast, känns dessutom inte som att jag kan boxas idag vilket jag hade bestämt mig att jag skulle börja ta på allvar nu efter nyår, men med min rygg går det ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback