Trevligt, trevligt

Sitter hemma hos Anton och käkar flingor med mjölk och bara har allmänt tråkigt. Anton är ute och kör skoter med sin far och denna gång ville han köra själv, men ändå envisades han med att jag skulle sova här. Dock så hade jag nog inte tagit mig så mycket längre men ändå.

Igår var vi på fest hos en tjej som heter Josse. Det var faktiskt väldigt trevligt. For dock därifrån en stund för att sätta oss på Nodo och dricka en cider, fast alla cider var slut så dom hade bara äckliga cider kvar, och drinkarna var för dyra. Men sen for vi i alla fall tillbaka till festen.

Sen for vi hem och gick förbi en annan Josse en snabbis och lämnade av Isse, och sen for vi hem till Leo och åt soppa och käkade världens godaste pesto.

Så nu sitter jag här helt själv med mina flingor som nu är uppätna. Fast ska se ett gossipgirlavsnitt nu som tröst i alla fall.

Här har ni två bilder som togs med min underbara mobil igår som har världens bästa kamera (hoppas ni förstod ironin);

På Nodo. Simons glasögon. Erkänn att jag var snygg i dom?

Anton, jag, Mange. Klädde upp mig till begravning eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback