När man inte riktigt vet vad man ska göra..

Mådde inge bra imorse men kände ändå att jag ville/behövde fara på skolan så bestämde mig bara för att vila upp mig en liten stund och sen se om jag mådde bättre. Så jag bestämde mig för att gå 10.30 bussen som visade sig gå 10.10 så jag hade helt enkelt kollat fel på tidstabellen. Nu sitter jag alltså och väntar på nästa buss som går först 12.10 så känner mig lite rastlös.

Dock så mår jag inte helt bra nu heller. Men det är ingenting att stanna hemma för så far på skolan i alla fall.

Och så ska jag försöka att ringa ungdomsmottagningen idag vilket jag har tänkt hela veckan, men en gång ringde jag fel tid, sen har jag glömt bort det, men nu har jag skrivit en anteckning på min mobil så att jag ska komma ihåg.

Och nej, jag är inte gravid, ska bara skriva ut ett nytt recept på p-piller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback