Lite mys

Sitter hemma i Svensbyn alldeles ensam. För att klara mig har jag tänd ljus, dricker Loka och käkar frukt, vilket är nästan lika bra som att vara med Anton! Om inte bättre.. Hehe.

Ska strax se lite serier tror jag för att ha något att göra, men gjorde misstaget att starta en tvättmaskin så måste även hänga den, och orkar inte göra det för sent tyvärr så ska försöka göra det före.

Idag har det inte hänt så mycket. Var på skolan alldeles för länge efter jag slutat och var med Marina. Sen for jag och Marina MED BILEN in till stan och förde in lite pengar på mitt kort och råkade även köpa en klocka.. Men den kostade bara 99:- så då var den ju nästan gratis, right?

Sen har det inte hänt så mycket mer, var med Anton ett tag men han skulle och spela amerikansk fotboll så han var tvungen att bege sig hemåt så nu sitter jag då här själv. Men ska försöka få nå vettigt gjort, har prov imorgon också så borde plugga..

Myser med mig själv som sällskap! Pappersgrejjen är en

blodapelsin, kan vara bra att veta.

Min nya legoklocka för 99:-, köpt på kvalitétstället

teknikmagasinet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback