Jahapp.

Har egentligen inte så mycket att skriva nu samtidigt som jag har jättemycket att skriva. Igår krockade far min i en korsning vilket ledde till att han fick spendera 5 timmar på röntgen för att röntga nacke och rygg. Tack och lov gick allting bra även fast han fortfarande har ont. Bilen däremot kommer vi nog inte se efter vägarna nå mer, såg inte allt för bra ut.

Annars var vi och simmadei igår. Köpte ett årskort för simning så nu kan jag simma hur mycket jag vill, hoppas jag bara kommer simma så mycket också.

Annars har det inte hänt så mycket i veckan. I måndags var jag, Anton och Leo och fikade på Nodo vilket var väldigt mysigt. Funderar på att bli en sån där människa som sitter på fik varje kväll och dricker te. Mums!

Och så var vi ju också bartenders i lördags, vilket var väldigt trevligt, plus att jag lärde mig ta "vimmelbilder", eller någonting liknande i alla fall, hehe. Kommer lägga upp någon bild sen fast vissa äldre människor ville inte att jag skulle lägga upp någon bild så kommer vara lite diskret, fast nu är kameran hemma i Svensbyn och jag ska vara i Bergsviken till på fredag så det blir väl först då ni får bilderna.

Nu ska jag läsa lite ur en kass bok, sen ska jag kanske ner på stan en sväng. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback