Gräsänka

I helgen blir jag gräsänka. Eller till och med redan ikväll. Så istället blir det att spendera en hel helg med mina favvoflickor vilket blir väldigt kul. Vi har planerat att gå ut på krogen och dricka lite godrinkar och göra andra mysiga saker. Ikväll blir det kanske boxningsträning också vilket jag inte har varit på på jättelänge så får se hur det går.

Idag ska jag även på blodcentralen och göra några prover och se om jag kan ge bort blod. Jag är lite nervös eftersom jag är otroligt nålrädd men det är ju för någonting bra jag gör det för så då kan jag nog klara av lite smärta.

Nej men nu ska jag fortsätta skriva en novell som jag håller på med, men skriver någon annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback