Det är fredag och jag är sjuk.

Det är fredag. Jag sitter hemma i Svensbyn och är sjuk, läser böcker, skriver dikter, ser serier och dricker te. Jag tror att jag hade feber imorse för låg i sängen, var yr och kallsvettades men nu känns det i alla fall inte som jag har feber längre. Dock så känner jag mig fortfarande yr, har ont i skallen och har ångest. Jag får ofta ångestatacker över saker som inte rör vanliga människor ryggen vilket inte är så kul. Nu har jag ångest över att jag missade skoldan, över att Anton är i fjällen (= att jag är ensam, även fast jag är glad för hans skull) och för att jag känner att jag borde göra någonting mer än vad jag egentligen gör just nu.

Läser två böcker samtidigt nu; Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist och Egogirl av Carolina Gynning. Låt den rätte komma in är bra, fast lite dryg och då tycker jag att det är perfekt att läsa en bok på sidan om som är lättläst vilket Egogirl är. Jag orkar inte förklara vad dom handlar om så om ni vill veta det får ni fråga när ni träffar mig eller helt enkelt googla. Ingen behöver fråga längre när google finns. Yes.
Nu ska jag se lite DH och sen läsa lite till samtidigt som jag dricker mitt te.
Dock så funkar inte min tekokare så måste göra som förr och gå ner och koka te.. Förhoppningsvis kan far min laga den. Hejdå.
(Märker dessutom nu att blogg.se inte gör som jag vill och det blir inte mellanrum där jag vill ha mellanrum. Gah!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback