Tillbaka till jobbet!

Pepparkakshuset blev klart igår, hade tänkt att lägga upp en bild, men Anton har ju bilden på sin mobil men kanske lånar den en sväng innan jag far på jobbet och lägger upp den.

Dock så blev det nog ett av de fulaste pepparkakshuset jag har sett, det ser då inte ut som att en 18- och en 19-åring har gjort det utan snarare som en 8- och 9-åring. Men eftersom det var första gången så tycker jag att det inte gör någonting att det blev fult.

Idag blir det att börja jobba igen för min del och jag är rätt så säker på att det ska gå bra, men eftersom rösten är det enda verktyg vi använder i vårat jobb så vet man ju aldrig om rösten fortfarande håller efter fyra timmar, men jag är gode säker på att det kommer gå bra ändå, dessutom längtar jag tillbaka lite så att ;)

Nu ska jag läsa i min underbart bra bok som jag fick av Marina när jag fyllde år, Cecelia Ahern - Där regnbågen slutar. Om ni är snälla så kanske jag lägger ut en recension på den när jag har läst ut den, men då måste ni då vara snälla!

Och bara för att ett inlägg blir mycket roligare med

bilder så får ni en bild på framsidan av boken också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback