Städardag!

Just nu håller jag på att städa för fullt! Har bytt sängkläder, rengjort toaletten, hängt tvätt och snart ska dammsugaren fram så passade på att ta en liten paus innan så att jag orkar fortsätta.

Jag börjar jobba kl 17.00 så Anton skulle komma och skjutsa mig till jobbet innan så att jag hinner träffa honom en snabbis innan han far till Umeå och jobbar.

Har även ringt till vårdcentralen och bokat tid så ska dit på fredag och kolla upp mina munsår, så jag hoppas på att få några magiska tabletter eller någonting så att det läker någon gång, men dom pratade om att jag i så fall kommer få någon salva som man smörjer på innan det bryter ut och dom är ju rätt så rejäla så får väl leva med munsår den här gången i alla fall.

Men nu ska dammsugaren fram! Så vi hörs när vi hörs.

Pepparkaksbak från förra söndagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback