Sovmorgon varje dag

Oj vad det är jobbigt att vakna för mig på morgnarna nu, det är nämligen då som jag har ondast! Men upp måste man även fast det blir lite väl långa sovmorgnar för min del. Men man ska väl ändå sova ut när man är sjuk, right?

Annars så händer det väl inte så mycket idag, måste gå en promenad med Ozzyhunden senare idag eftersom hans "föräldrar" är i Thailand och njuter av solen medan träden håller på att gå sönder här av all snö, men jag klagar inte, det ska vara snö vid julafton, sen får det gärna smälta bort igen!

Men nu ska jag försöka få lite nytta gjort, måste hinna med lite saker till julafton, tack och lov blir det inge större ansträngningar för min inflammerade hals. Ska försöka att hinna med att blogga lite senare, ha det bra tills dess!

Kommentarer
Therese säger:

Just det! Promenera Ozzy!

2011-12-19 | 14:38:23
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback