Nu får det ge sig!

Jag har haft en underbar dag även fast det inte visar sig idag då jag är bakis, blev nämligen några glas vin med finaste Jenny igår kväll som avslutades lite senare än förväntat, men trevligt var det då i alla fall så man kan väl säga att det var värt det!

Idag ska vi ha lite julmys här hemma och annars kommer jag väl fortsätta att vara bänkad framför datorn med några Dexter avsnitt som är mitt nya plus på vardagen.

En annan tråkig nyhet är att jag har fått munsår igen. För tredje gången nu under hösten så jag har inte ens varit munsårsfri i en månad innan dom har kommit tillbaka, så funderar om det kanske är dags att fara till vårdcentralen och låta läkaren ta sig en titt. Men nu ska jag i alla falll se ett till Dexteravsnitt! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback