Juldagen

Oj, vilken underbar jul jag har haft ska ni veta! Började dagen med att äta jullunch/frukost hos oss, och strax efter det så for Anton till hans familj. Sen kom stora delar av syskonskaran (förutom Therese som är i Thailand för tillfället) och öppnade lite paket. Alla syskon fick öppna paket förutom jag eftersom dom skulle på andra ställen så jag fick vänta tills jultomten kom ;)

Kring 14.00 dök våra kusiner upp och kl 15.00 var det självklart Kalle Anka som var på schemat, och efter Kalle Anka så åt vi julbord. Kring 17.30 dök jultomten upp och av någon händelse så missade Anton jultomten med bara 5 minuter, vet inte hur det kan komma sig!

När Anton kom så käkade vi efterätt i form av saffranskladdkaka och sedan for vi till honom för att fira resten av julen där. Resten får ni se i bilder!

Jullunch

Lovis öppnar julklappar!

Jag och Anton

Soffmys hos Antons morbror Lars

Ivar, Eva och Robert

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback