Halsfluss

Ska även passa på att berätta att jag har spenderat den här helgen åt att ha halsfluss för första gången i mitt liv. Det började med att jag hade fruktansvärt ont i halsen redan på onsdagen, men man kan väl säga att jag hade lite tur i oturen då jag faktiskt hade bokat tid på vårdcentralen i fredags för att kolla upp mina munsår och då bad jag dom att titta i min hals också och då var det ju halsfluss! Så nu har jag gått på pencillin sedan i fredag och det känns faktiskt mycket bättre även fast jag fortfarande har väldigt ont. Idag har vi även hunnit med att baka lite mintkola hos anton och även hunnit med att sätta ihop vårt pepparkakshus som jag skrev om för ett tag sedan och dom blev då så här: (ursäkta det usla upplägget och de eventuella skrivfelen, men skriver på Antons mobil igen eftersom han hade bilderna på hans mobil)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback