Dagsjobb!

Oj, jag är verkligen inte van att jobba dag ska jag berätta för er! Jobbar ju vanligtvis kväll tre dagar i veckan och dag två dagar i veckan så när jag denna vecka har/ska jobba fyra dagar i veckan känner jag mig ganska slut. Ja, jag vet att jag är mesig.

Men på allvar så tror jag inte att jag har behövt stiga upp så tidigt så många dagar i rad sedan jag gick skola, vilket är över ett halvår sedan så det kanske inte är så konstigt egentligen. Men det har samtidigt varit skönt eftersom jag får ut mer av dagen, och om jag fick välja skulle jag nog hellre vilja jobba dag eftersom jag inte får ut någonting alls av dagen nu.

Jaja, nu ska jag och Anton se en film, men slänger upp två fina bilder åt er!

Vi är alltid så här.

Och så måste ni såklart få se min nya dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback