En bok och en kopp te fullbordar min dag!

Oj vilken trött dag det har varit idag! Men trots att jag har varit trött så har jag haft trevligt!
Dagen började med att jag åt "frunch" med Jenny kring 11.30 vilket var oerhört trevligt. Det var skönt att få babbla av sig lite, det behöver man ju ibland.

Sen efter att Jenny for på jobbet så gick jag på stan själv ett tag. Kom inte hem med något vettigt, bara ett par långa leggings och en stegräknare.

Sen har dagen glidit på, Anton kom förbi kring 17.30 och var här till 19.30 då han var tvungen att fara och träna. Så jag har med andra ord haft en ganska lugn dag. Nu sitter jag och dricker en kopp te och ska snart lägga mig i sängen med Camilla Läckberg och drömma mig in i böckernas värld medan jag väntar på Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback