Saturday

Igår var jag och Sandra och tränade på Step In. Dock så verkar det inte bli så många träningspass till då mitt träningskort tar slut efter typ en gång till. Har dock försökt att tigga till ett litet bidrag av ma och pa eftersom jag inte har råd att köpa ett träningskort själv. Har ju dock ett simkort så tills vidare får väl det duga.

Ikväll blir det nog mest lugnt (som vanligt). Blir att käka grillat till middag och sen ska jag fara och hälsa på Jennifer i hennes nya lägenhet som ligger i U-landet Öjebyn (sorry alla öjebybor), så det blir spännande!

Funderar på att gå ut och gå nu eller någonting. Men tyvärr bjuder vädret på regn idag så känner mig inte så taggad för tillfället. Funderar även på att göra bort lite plugg. Men jag brukar lätt ändra mig.

Kommentarer
Michaelvilma säger:

I recomend this site

2011-06-28 | 13:17:55
Bloggadress: http://michaelvilma.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback