Guess what? Jag stryker gardiner!

Idag har varit en lugn dag som nästan inte har innehållit någonting. Dagen började 9.30 för min del när klockan ringde. Jag snabbfixade till mig tills klockan var 10.00 och Marina kom och hämta mig för en dag med ca 2 timmar vid skolbänken. Anton slutade tidigare idag så då tvingade jag även med honom en sväng på stan där jag inhandlade ett par nya leggings, som är mitt favvoplagg förövrigt. När vi var klara på stan tog vi tvåbussen hem och la oss i sängen där det vankades läsning för mig och vilning för Anton.

Så har ungefär hela dagen sett ut för min del. Jag fastnade i en spännande bok som heter "Matildas sista vals" som jag fått av min kära mormor.
Anton for även till Linus för ett dag sen där det vankades bastu för deras del medans jag fick stanna hemma. Dock så var det skönt med en lugn hemmakväll också!

Imorgon ska jag upp tidigt för att fara till blodcentralen och ge blod (vilket känns lite surt eftersom det är första dagen på lovet). Jag är lite nervös eftersom jag lider av en enorm spruträdsla men bara jag tittar bort så brukar det gå bra.

Nu ska jag gå och hjälpa mor min med att stryka nå gardiner. Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback