En kväll i Öjebyn

Idag är en trött dag, och med tanke på att jag går 8.10-15.10 så tror jag inte den kommer bli så mycket piggare. När jag slutar blir det nog dessutom en sväng på stan, och efter det blir det att fara till Jennifer och hennes lägenhet i Öjebyn, där vankas det simning och taco, så det blir nog förhoppningsvis mysigt.

Annars händer det inte så mycket idag heller. Anton har risketta så jag skrattar lite inombords, men annars händer det inte så mycket idag heller.

Igår fyllde papi år. Jag och Anton köpte ölkorv, jordnötter och en tablettask till honom, och så gjorde jag ett kort också, har hittat en ny hobby, scrapbooking.

så igår blev det lite för mycket fika så det blir skönt att simma bort lite, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback