Sorry

Jag är verkligen inte bra på det här med att blogga nu för tiden, och trots mina löften om att jag ska bli bättre så blir jag inte det.. Så ni kanske får nöja er med att få något inlägg då och då istället. Idag händer det inte så mycket, funderar på om vi ska cykla till Lillpite och hälsa på Therese och Jugge men vet inte om vi hinner med tanke på att vi ska städa mitt rum och så ska vi äta middag hos mormor klockan 16.00 idag, men annars får vi hitta på någonting annat. Igår såg vi bara film och tog det lugnt. Karate Kid blev det och jag tycker faktiskt att den var grymt bra, även fast den var rätt så förutsägbar.

Jaja, nu ska jag gå och spela tvspel eller nå med Anton, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback