Novellpaus

Sitter på skolan och skriver på en novell, men efter att ha skrivit några sidor på raken blev jag lite less så bestämde mig för att ta en liten bloggpaus istället. Det är ju också att skriva så det är ju nästan samma sak, eller hur? Hehe.

Vill ni höra om helgen?
Det började i fredags med att vi inte gjorde så mycket, vad jag kommer ihåg.. Vi såg lite idol och gick och handla och gjorde typ ingenting.
På lördagen så vankades det syskonfest. Jag och Anton gjorde en jättegod pastasallad med grillad kyckling m.m. och så hade alla dom andra tagit med riktigt god mat också. Eftersom pastasalladen blev så efterfrågad så kan jag ju lägga ut receptet här senare om ni vill? Dock så skulle alla ut på krogen senare, så istället for vi till Svensbyn på en fest där eftersom Mats fyllde 19. Det var hyfsat trevligt där ändå tycker jag faktiskt.

I söndags gjorde vi inte så mycket heller. Anton var lite bakis på morgonen men det gick över senare så han for och var dyktränare eller någonting istället. Det var tänkt att jag skulle följa, men jag fick så ont i huvudet att jag stannade hemma och såg på tv istället. På kvällen for vi till Leo och såg på valvaka, det var riktigt mysigt och trevligt.

Idag vet jag inte vad som händer, tror det blir en pluggdag där jag begraver mig i plugg och dricker te? Det återstår att se.. Nu ska jag iallafall fortsätta skriva på novellen eller någonting.. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback