I got a passion for fashion

Idag har jag och Anton gått på stan, det var tänkt att jag skulle komma hem med en jacka, men eftersom att jackan bara fanns i L och var alldeles för stor så struntade jag i det och köpte en tröja och en "klänning" på rea istället. Dock när vi går tillbaka till H&M ser jag att jackan finns i S, så jag provar den och den visade sig sitta mycket bättre än M, men eftersom jag handlat upp dom 400:- som jag skulle köpt jackan för fick jag lägga av den så jag kan köpa den imorgon då jag fått studiebidrag istället, hehe.

Nu ligger iallafall gulleanton och sover medans jag sitter här vid datorn och är pigg eftersom jag fick sova till 10.30 imorse, hade ingen litteratur och litteraturvetenskap. Jag började 11.15 och slutade 11.50, så det har varit en riktigt lång och jobbig dag idag, gick ju faktiskt skola i 35 minuter, hehe. Ikväll vet vi inte vad vi ska göra, vi funderade på att vara med någon så om någon känner sig sugen på att komma ut till Svensbyn så får dom jätte gärna göra det! Har ju te att bjuda på. Jaja, nu ska jag hoppa på Anton och väcka honom. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback