Förändring

Sitter som vanligt i biblioteket efter att ha slutat för 1 timme sedan. Idag har jag bara haft två lektioner som vanligt på tisdagar och som jag inte klagar.

Igår var jag hursomhelst i stan och klippte mig och färgade/noppade mina ögonbryn och jag tycker att jag ser jättekonstig ut men dom flesta har sagt att det blev fint så jag får väl lita på dom, plus att det bleks ju efter någon dag så då blir det väl bättre.

Annars händer det inte så mycket idag, när Anton slutar ska vi ner på stan en snabbis och göra nå ärenden och så och sen klockan 16.45 blir det körskolan för min del och annars blir det mest troligt bara att ta det lugnt som vanligt. Men nu ska jag gå, men jag försöker att lägga upp nå bilder senare på mina ögonbryn, hehe. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback