Anton är bäst

Nu har ni fått receptet, så hoppas ni är nöjda! Idag är det lördag, en lördag då vi inte har någon som helst aning om vad vi ska göra faktiskt, så om ni har nå tips är vi öppna för förslag!

Igår bjöd förresten Anton ut mig på Thai garden och på bio, fast kvällen blev väl inte riktigt lika romantisk som vi hade tänkt oss eftersom det tog en timme att få in maten och vi var tvungna att sluka den på 5 min för att hinna till bion vilket vi precis hann till. Men kvällen slutade riktigt bra ändå! Bjuder på lite bilder tills vidare eftersom det var så länge sen jag laddade upp några:

Jag försökte vara fotografisk.

Jag och Anton precis när jag hade klippt mig och färgat ögonbrynen med

ett lite.. mystiskt leende.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback