Lugn och skön Halloween

Igår vankades det halloweenparty för fulla muggar, fastän det bara blev två fulla muggar för min del. Tror jag börjar bli gammal eller någonting, för redan innan 00.00 var jag trött och ville hem och sova. Hur som helst så var nog jag och Anton snyggast på festen, tyvärr har jag ingen bild på oss båda fast det var andra som tog bilder så jag får väl lägga upp en bild på oss båda när jag fått tag i någon. För er som undrar vad vi var så var jag en "bloody nurse" och Anton var en "bloody doctor" så vi var heta!

Idag vankas det fika hos min syster Therese som fyller år imorgon men vill bli firad idag istället för att hon hade mycket att göra imorgon eller någonting, så snart ska vi dit. Efter vi varit där ska vi och göra Pizza hos Lasse och senare ska jag äntligen få lära mig dyka, så det blir spännande. Här har ni iallafall en bild av hur snygg jag var igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback