Lat tjej

Hellu, sitter hemma hos Anton och gör ingenting. Slutade 12.00 som vanligt idag och hade tänkt stanna kvar på skolan och plugga men jag kände mig alldeles för trött så for hem med bussen hit istället. Nu har jag beslutsångest om jag ska lägga mig i sängen och läsa eller gå upp i soffan och se på tv, dagens I-landsproblem..

Idag händer det väl inte så mycket, Anton ska till sin pappa så vi måste dit, sen till Svensbyn. Och så funderar vi på att baka bullar idag, jag som typ aldrig har bakat bullar i hela mitt liv.. Jaja, vad mer som händer vet jag inte, kanske försöker mig på att plugga ikväll istället, det ordnar sig. Jaja, soffan eller sängen, det är frågan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback