Jobbig dag

Jag har det jobbigt just nu känner jag. Är trött och vill bara hem och sova, och så har jag ont i hela kroppen. Sträckte typ livmodern igår på boxningen, jag lovar, ont gör det då iallafall.

Jag känner mig lite stressad över dagen eftersom jag har så pass mycket att göra, går skola 8.10-15.10, men måste gå tidigare eftersom jag har körlektion 14.45 - 15.45. Då måste jag vänta på bussen till 16.30 och kommer alltså hem kring 17.00 då det blir att käka typ direkt, sen har jag boxning 19.00-20.30 och sen kommer jag hem kring 21.00 ungefär och då måste jag duscha och städa hela mitt rum eftersom det tydligen ska komma en mäklare imorgon, så hur mycket tid har jag att ta det lugnt? Ingen. Och känner att jag inte vill strunta i boxningen heller.

Nu sitter jag och försöker skriva om akupunktur på hälsopedagogiken men eftersom jag är så trött så går det inte så jätte bra tyvärr. Mitt liv är jobbigt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback