Bilder från Stockholm.

Idag gör jag inte så mycket, sitter och väntar på att Anton ska komma någon gång men han jobbar bara. Jag har även hunnit vara ute och fotat den nyfallna snön litegrann som ni kanske såg i inlägget nedan. Jag har även fört över Stockholmsbilderna på datorn från i Oktober, så tänkte lägga upp några stycken.

Vi stod och väntade på Arlanda express lite halvt

trötta efter ett försenat plan.

Arlanda express.

Dag 1.

Gjort oss redo för storstaden!

Vi besökte en rätt så frän amerikansk 50-talsrestaurant som hade både bowling

och restaurant i samma byggnad.

Dom var hur gulliga som helst och firade mig (eftersom

jag fyllde 18) innan vi for hem igen!

Resten av bilderna hittar ni här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback