Stupid.

Sitter i skolan bibliotek och har lite ångest för att jag inte orkar plugga. Har ju trots allt sovit 11 timmar inatt så om det är någonting jag borde ha så är det ju ork, men inte det. Kan bero på att jag skippade lunchen också eftersom jag inte var så sugen på skolans korv med dess sega skinn. Dessutom så käkade jag ju nyss frukost också känns det som.

Jag brukar inte vara en sån som struntar i en måltid i vanliga fall så det här är absolut en engånsföreteelse, bara så ni vet. Dessutom har jag slutat så kan äta när jag kommer hem någonting istället.

Är det någon som vet vad man ska göra med naglar som skivar sig förresten? Jag kommer snart bli helt nagellös om mina naglar fortsätter att hålla på som dom gör. Puckonaglar.

Kommentarer
E säger:

Är dina naglar kluvna? Gå in på ett apotek, jag tror det är C-vitamin du ska äta! Jag har haft samma problem och de är att man har brist på någon sorts vitamin! Det funkade för mig :) så mitt tips är att gå in på ett apotek och hör! För jag är osäker om det verkligen var C-vitamin, men jag tror de!

2010-11-10 | 12:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback