Som jag älskar söndagar..

Helgen har varit jättetrevlig! Antons moster Åsa och hans kusin Edwin kom upp från Stockholm så det har mest blivit så att vi har umgåtts med dom och haft det trevligt. I fredags var det släktfest hos Lasse W så vi var där och käkade god, fast lite mystisk medelhavsmat som bestod av bland annat musslor och tigerräkor m.m. Det var hur som helst trevligt.

Idag (ikväll) vet vi inte vad vi ska göra. Jag känner att jag bara vill hitta på någonting med någon så om någon är sugen får ni jättegärna höra av er. Just det ja, Marina har ju även hunnit fixa min design som ni kanske ser.

Jag drack några vinglas i fredags, men inte så att jag kände mig onykter, och igår drack jag ett glas rosévin till middagen så jag är inte bakis. Men däremot känns det nästan som om jag vore det bara för att det är söndag och jag är så oerhört lat på söndagar, har inte ens orkat klä på mig. Ville bara påpeka det.. Men här har ni i alla fall lite bilder från i fredags:

Det pimplades vin

Systrarna Åsa och Eva

Lilla söta Lydia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback