Pluggardag, och jag har faktiskt pluggat den här gången!

Idag är en trött dag, men ändå har jag hunnit med att vara med Sara och plugga otroligt mycket, och nu är jag ännu tröttare. Var tänkt att jag skulle och boxas idag men tröttheten och pluggandet hindrade mig, tyvärr. Men på pluggfronten har jag varit jätteduktig. Har skrivit klart en novell, nästan skrivit klart ett annat arbete, börjat på en powerpoint om "bra och dålig konst" och börjat på en bokrecensition plus att jag har pluggat lite körkortsteori så jag är nöjd, fast känner att jag borde plugga mer men nu har jag något slagt pluggstopp där jag bara kan sitta framför datorn hur länge som helst utan att det händer någonting.

Så, vad ska jag göra nu? Dricka en fjärde kopp te? Käka mer kakor? Äh, jag ser ett avsnitt av DH och tar det lugnt istället. Vi hörs och vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback