Onda ögon och körkortsteori

Oj vad jag är slut nu. Boxningspasset var så jobbigt idag att jag trodde att jag skulle dö där ett tag, men jag överlevde faktiskt. Så när jag kom hem var det bara att ta det lugnt, käka apelsin som ni nog märkte i inlägget nedanför och plugga lite körkortsteori. Jag har snart gjort klart alla frågor så hoppas på att få körkortet inom en snar framtid, var bara snälla och ställ inget krav på mig, då blir jag nervös.

Just det ja, köpte även ögondroppar idag, har varit så otroligt irriterad i ögat de senaste dagarna. Det har känts som om jag haft nå skräp som inte gått att få bort, och ögondropparna hjälper för stunden i alla fall.

Nej men vet ni vad, nu ska jag ta och sova, eller i alla fall läsa en stund, mina ögon svider och klockan är ju trots allt snart halv tolv. Så god natt med er pussgurkor! .... Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback