Kom i form med Paulo Roberto

Jag och Anton har just gjort ett stenhårt träningspass med den här killen:

Nu kanske det verkar som om Paulo Roberto har varit hemma hos mig, men tyvärr är det inte så bra.. Utan det är nämligen så att jag fick hem en skiva för ett tag sedan med namnet; Kom i toppform med Paulo Roberto. Så jag och Anton bestämde oss för att proba den idag och den blev klart godkänd. Det var fullt av härliga övningar som vardera bara var 30 sekunder lång vilket är lagom om man inte är så vältränad.. Ehm.. I alla fall Så rekommenderar jag den starkt och det var en riktigt rolig träning. Och Paulo Roberto är ju min förebild också och snygg är han också vilket ju är positivt.



Kommentarer
Evelina Norin säger:

Vart kan man köpa skivan ? :)

2011-07-19 | 15:01:23
Bloggadress: http://louka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback