Godnight sweethearts!

Idag har varit en rätt så jobbig dag faktiskt. Inte jobbig på det sättet att jag har haft mycket att göra, utan jobbig på det sättet att jag har varit trött och tärd hela dagen. Dagen började med att jag försov mig efter att jag inte vaknat av väckarklockan, av Antons sms eller av en skrikande Sandra i trappan. Så 9.30 vaknade jag av mig själv och såg att klockan var alldeles för mycket, så jag fick ringa min käre far som kom och hämtade mig när han hade lunch. Hann precis till min andra och sista lektion den dagen och när jag slutade så hade jag körlektion så jobbig har den här dagen som sagt inte varit.

När vi hade slutat så for vi till mormor och käkade otroligt god köttsoppa och efter det for jag och Anton till Sandra och Jesper där vi såg på lite serier och hade det mysigt. Nu ska jag gå direkt till sängen och sova, för snart däckar jag seriöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback